تكست اهنگ ايينه
 
حصين
كاغذ
 
 

(تویه آینه نگاه می کنم)×2 / (تویه آینه یکی هست شبیه خودم) ×2

شبیه خودم / شبیه شبایی که غصه می خورم / شبیه شبایی که گریه می کنم /یواشکی ×3

گریه میکنم/ غصه میخورم / با خودم حرف می زنم

 که ای مرد سر بلند دیروووززززز/ ببین چی مونده از جوونیت امروز

کی ای مردا سر بلند فردااااا / که دل داری به قدر دریا

(چی شد آخرش / چی اومد سرت / چی کار کردی تو / با بالو پرت ) ×2

حسین (ابلیس)

نگام به آینه اسو یه تصویری از پشت شیشه / میگه که این تویی دروغ نگو / نه مگه میشه

من اونم که بزرگه / مشکلات و از رو برده / همیشه دل پاکه / گوشه ای همش ساکت

نشسته فکر فردا / هست آرومو (از توو فریاد) ×2

 مرد تویه آینه یه تلخی تو نگاشه / یه عشق باز بخندی باید له بشی بگندی

 مرد تویه آینه نداره هیچ امیدی/ حتی روز خوش ندیده / رویاهاشو سر بریده

پورنام

نه نگو که نیس امیدی / نه نگو که به تهش رسیدی/ نه نگو که دل بریدی / نه نگووووووووو

نه نگو چه سخته فردا / نه نگو از زخم و دردا / نه نگو همیشه اشکی / نه نگوووووووووو

حسین (ابلیس)

نگام به آینه اسو یه تصویری از پشت شیشه / میگه که این تویی دروغ نگو / نه مگه میشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, :: 2:33 :: توسط : ياشار

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حصين و آدرس yasha hsy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 318
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1